"Bada"

Idag va jag och min familj och "bada" haha, precis när vi kom dit så gömde sig solen -.- och det enda jag fick göra va att stå i kö för att köpa mackor som inte ens va goda. Lyckat! :)
Förlåt för jag inte har bloggat men jag har inte känt före när det är så fint väder, men nu har det varit dålig väder så yey! Nu är jag jätte trött eftersom jag gick upp klockan 12 efter att ha somnat klockan 7 på morgonen.. så tänkte att jag gör ett inlägg innan jag somnar hehe.
Imorgon blir det träning i GIH, gud jag behöver verkligen träna! höll på att svimma idag på studsmattan -.- loser.
Jag är verkligen dålig på att ha med kamera när det är nåt kul, men jag tog med den idag för nu vart den äntligen full laddad!

Here's some pictures,;)


Lillebror som ramlade ner för studsmattan idag :( Han skrapade upp vid ögat, för fan vill aldrig se honom göra illa sig igen.. när jag såg Vendela hålla honom i armen utanför studsmattan och hennes skrik asså fan jag trodde hans arm va av eller nåt! Men han mår bra :)



Där vi badade, kommer inte ihåg vad det hette och bryr mig inte! hurraaay



Smala Vendela -.-, varför fick hon bli den smala systern för!? ORÄTTVIST. här går jag och tränar och tränar medans hon ligger ner och solar!! ;)



Leo igen.

Kommer kanske ta några dagar innan jag updaterar igen. Men jag kommer fortsätta när jag åker till turkiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0