You don't have to read! :D

Nu ska jag gå och lägga mig. Har suttit uppe och inte gjort ett skit, jo, kollat på en film! Skit kul. Nä men jag är faktiskt inte trött :/ Hatar att inte vara trött på kvällen för då är jag trött på dagen istället och det är ju då man ska göra saker..

Mina skol saker har inte kommit än heller så ingen skola för mig imorgon då. Fan jag vill ju bara bli klar med allt så fort som möjligt! När jag gick i skolan "Påriktigt" så trodde min mamma jag va jätte smart och duktig fast jag fick typ IG på varje prov hehe.. jag önskar faktiskt jag va smart i skolan som alla andra! :( Men.. jag är som jag är när jag inte vill någonting så gör jag inte det som t.ex. att plugga (IHATEIT) och för att kunna saker så måste man lära sig det eller hur? haha good luck till mig.

Och föressten jag gillar inte folk som leker dumma, Det är ju bara irriterande. Jag leker absolut inte dum och jag säger inte att jag är dum jag kan faktiskt säga smarta saker ibland fast dom är ganska "Obvious" om ni fattar.. Jag säger inte heller för den delen dumma saker enligt mig själv men sen när man kollar på folks miner som säger " eh va? " så fattar man att det kanske inte va direkt smart.

Sen förstår jag inte varför folk ska säga hur lite eller mycke dom väger. " asså gud jag väger 30 kg fan vad jag har börjat blivit fet " -.-, wha? va fan sa du? xD Jag bryr mig absolut inte vad folk väger eller vad jag själv väger. Så länge jag ser mig själv i spegeln och ser normal ut så blir jag glad haha :) Och att jag ska bry mig om vad andra väger, förstår inte direkt meningen..?

Sen tävlingar tjejer har mellan varandra om vem som har längst hår eller vem är längst? WHOA! Sånt brydde jag mig om när jag va.. hm.. kanske 9? Sen när man har klippt sig så bara "HAHA jag har längre hår än dig!" ..... :O!? NO KIDDING!? -.- booooring. Det är därför det är roligare att prata med killar, fast dom ska ju såklart också prata om längden med MIG!? uuuuh jag är typ 200 cm kortare än dig men jag tror jag är längre! -.- haha allting slutar typ med gubben -.- nu förtiden :D oj jag tappa bort mig hehe.

Aja det va väl det jag ville ha ut mig så här sent på kvällen! Bye

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0