Ska bli bättre på att blogga!

Hello. Jag tog en liten paus från bloggandet eftersom jag inte har haft någon lust att skriva.
Idag så åkte jag till gymnastiken och kom över en rädsla jag har haft jätte länge, eller inte direkt rädsla utan spärr. Jag gjorde handvolt frivolt, FINALLY! På studsmatta dåra..
Efter det så gick jag hem och sov i en timma för sen kom Vendela och väckte mig och sa att Kajsa sa att jag skulle vakna eller nåt sen går hon och lägger sig själv? haha.
Gick iallafall på bio och såg en jätte äcklig film jag höll på att spy för jag mådde redan illa så jag kollade mest bort på varje äckliga scen ;)
Nästa gång VÄLJER JAG FILM!

Jag skulle lägga in en film här men jag hittar inte min mobil sladd :( Bilden är inte från idag! För jag har inga sladdar och ingen kamera! Eller jo jag har en kamera men har ingen aning om vart den har tagit vägen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0