Medieimport

haha jag är en sån tönt! Jag vaknade jätte tidigt kanske 6? För jag blev rädd för mina drömmar igen -.- LOSER. Aja uh sen så gick jag upp och gjorde potatismos med korv!? Klockan liksom 8 eller nåt och mamma och pappa började as garva åt mig för dom skulle gå till jobbet den tiden och dom brukar aldrig se mig uppe så tidigt.

Sen så tänkte jag att jag skulle gå och lägga mig efter jag har lagat mat. Fast då va jag inte trött och satt nere och kollade på TV, då blev jag såklart helt uttråkat för liksom? vad för roligt finns det på tv den tiden? DORA!? ;)
Så började jag sjunga lite men tyckte inte det lät så bra för jag va ny vaken och hade ont i halsen så jag slutade på direkten och kollade mig omkring. SÅ SÅG JAG KAMERAN! YEY en tjejs bästavän? xD Så började jag ta foton.

Och som vanligt så blev dom jätte fina..

Den ena är redigerad den andra inte ..

Got to love the Happy/Angry cookieface!!

För att svara en fråga som jag har fått några gånger är om jag "stylar" mitt hår .. Jag plattar det och borstar sen låter jag det vara, orkar inte med hårspray och sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0