DANNIS

Kom hem nästan nyss efter att ha handlat mat i centrum med Dennis, David, Egyptia och jag Tuttifrutti! Ni som inte fattar varför ska inte heller fråga.. ni kommer ändå inte förstå så.
Nu är jag skit trött. På gymnastiken övade vi bara lite på rondat på plint, skruvar och friståendet. Friståendet blev skit bra idag och vi är väldigt happy about that! Iallafall jag ^^.
Tänk oss i dräkter och seriösa, japp det kommer bli skit bra :) Behöver bara nya tights för jag (som kajsa) råkade träna i mina tävlings tricoer (sorry kallar det olika tricoer,tights wtever) Vi är så smarta! :) Sen skyller jag på Kajsa att hon tränar i dom sen ser jag att jag har på mig likadana,wopsi!

Min blogg kommer vara såhär tråkig utan bilder och sånt nu tills jag hittar sladd till min mobil eller om jag hittar digitalkameran. Det är bara att inte läsa om ni tycker det blir tråkigt för det ända jag vill med min blogg är att folk ska tycka det är kul att höra vad jag har att säga och att jag ska få saker ut från mig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0