I'm not perfect

Jag vet jag har inte bloggat, blaablabblaa! jag har inte orkat för det har varit så mycke skit som vanligt det gör mig trött ;)
Iallafall så har jag köpt lite saker i centrum idag. Hatar att shoppa men ibland måste man..
Köpte svarta jeans i för stor storlek, men jag vill ha dom större eftersom annars gör dom ont i höfterna :( gillar också när dom är lite pösiga i benen :) Sen köpte jag mat haha det va mycke shopping huh? Skulle köpt shorts men hittade inga jag ville ha så beställde hem från internet istället. Dom va svarta, typ basket shorts.

Imorgon är det första träningen på terminen, fast vi har ju tävlat redan och sånt men nu är det iallafall första träningen :P kommer bli najs. behöver träna upp min mage igen, resten är bra det är bara magen kvar ;)
Så klockan 2 är jag i enskedehallen tills 5(?) Sen kommer jag vara död och gå och lägga mig när jag kommer hem.

Godnatt <3



Världens "vackraste" bild på världens bästa lag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0