majs

Bara jag som älskar att sitta och äta godis samtidigt som man kollar på när andra tränar?

Idag vaknade jag ganska tidigt, gick till centrum och köpte FANTA, man måste alltid ha fanta..
Och sen gjorde jag mat till mig själv eftersom ingen är hemma. Men när jag äter så mår jag illa av första tuggan :S så måste jag vila ett tag, sen tar jag en till tugga och mår illa.. vet inte varför!? Det har varit så ganska länge nu och det är jätte jobbigt! För jag är så jävla hungrig men det går inte att äta. Jag är inte direkt smal så det är ingen fara, men iallafall det är sjuuukt jobbigt att inte kunna äta som en hund längre :(

Ska nog gå och sova igen snart.. sen ska jag försöka hitta på nåt kul.


jag hatar att ta bilder. Därför tar jag aldrig några. så här har ni en som fanns på datan, som vendela har tagit med sin mobil :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0