Flip a Trick

Va och kollade när folk gjorde volter och sånt. Ganska coolt, fast solen lös rakt i ansiktet och jag är sjuk så det va va inte kul.
Sen på toaletterna på mcdonalds. HAHA. En som jobbade där skulle förklara hur vi skulle göra, fast han kunde typ inte svenska så han började prata engelska och den va ju inte direkt bättre. Så vi bara ???
Så pekade han på att vi skulle trycka på nån röd knapp om man fastna eller nåt.
Emma: To save her?
Han: hahahahh. No not to save her ha-ha.
;)

Orkar inte berätta mer, eftersom jag är väldigt dålig på att berätta om mina dagar, som ni kanske vet..
Men klockan är "sent" nu så ska gå ut ett tag bara, och gå ut menas inte med att jag går ut och röker eller går på "dejt" hahah som min mamma tror jag gör när jag går ut -.-


Kommentarer
Postat av: Adde the monkeymaaaan

Min cooookie är söt ! :d <3

2010-08-13 @ 22:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0