Aoouch.

Somnade 11 på morgonen eller dagen. Fick vakna 15.00 så sov typ 4 timmar inatt sen skulle jag till träning.
Sen gick jag och köpte tre tröjor på stadium. nice nice.
Hade inte ätit ett skit på hela fucking dagen, men träningen gick bra ändå. När jag kom hem slängde jag i mig mat och mådde illa, men jag brydde mig inte för jag va så jävla hungrig!
Nu är jag fortfarnade hungrig :( Ska gå ner och äta nåt sen ska jag fan sova. Haha.

På fredag åker jag och gympagruppen till.. jag kommer fan inte ihåg vad det heter.. iallafall det är 5 timmar tågresa bort och vi ska tävla på natten asså typ 1-2 på natten. Det är ju då jag är som bäst ;) Fast blev lite besviken när jag va så trött idag så jag klara inte mina flickis flickisar (två bakåt volter eller vad man ska säga) så jag får köra tre hjulningar -.- skit kul!
Aja det är alltid kul att åka bort med gruppen, bo i hotell och tävla, men bara om man vinner! annars är det inge kul att tävla :) 



Herregud vilken bild. Såg inte det när jag valde haha! Jag har blött hår inte fettigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0