Vad som kommer att hända

Det här är vad jag ska göra (kanske) dom närmaste dagarna. Dom dagarna jag inte säger har jag inte planerat någonting än på.
Fredag: Bio
Söndag: Gymnastik
Måndag: Ingen gymnastik (för mig) Paramore konsert! Med Kajsa och hennes kompis sen sa några att dom ville träffa mig där, haha får se om man hittar varandra..
Tisdag: Gymnastik uppvisning. Hade tänk först att skippa den men det fick man inte :P jävla fristående



Jag har nu hittat en fin svart jacka som jag vill ha. Äntligen. Men då såklart säger pappa " det får bli en julklapp " bläh. Jag önskar mig faktiskt en film kamera + ny mobil. Fast jag sa åt mamma att hon fick önska dig filmkameran istället isånafall ;)
Idag skulle jag faktiskt ta sprutan men mamma ringde och sa att den var slut!
" Hallå? "
" Linnea sprutan .. "
" NEJ! "
" .. är slut "
" WOHO! "
" Den är slut både i Kista och i Husby "
Så lät det.
Senare..
" Asså mamma det måste ha varit ödet att sprutan var slut! Jag är nog inte menad för att ta den "
Så måste det vara eller hur?
Sen fick jag en ny vit kofta. Bye
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0