Ni får inte tycka att jag är för dum

uh.. ja. Ehm.

Jag skulle helt enkelt ladda över bilder/filmer till min dator och min dator har en sak där man stoppar in minneskortet osså laddar man över. Om ni fattar. Jag visste inte att det skulle vara ett speciellt minneskort, jag har testat med min andra kamera och det funkade skit bra. Så.. ehm, fastnade minneskortet i datorn eftersom det va för litet..
så jag bara ops. Så typ började jag prata med mig själv det blev typ såhär.
" så jävla dum "
" jag är så jävla dum asså "
(tänk på att det är mitt i kvällen och allihopa sover och jag sitter på golvet med datorn upp och ner står den mot benet)
"STUUUUUPID! IDIOT! "
" undra vad mamma kommer säga.. ehe.. "


Så jag kollar mot deras sovrum och en annan dum sak jag gör. Jag går in i deras rum och väcker mamma! och bara..
" ehe mamma.. jag gjorde en väldigt VÄLDIGT dum sak "
" va? "
" asså jag eh typ eh stoppade in eh vad fan heter det?!?!? MINNERSKORT! euh i datorn så liksom den liksom fastnade.. och jag vet inte hur man får ut det .. "
(mamma skrattar)
" ops " (mamma)
" uh vad ska jag göra? "
" jag ska sova "
" men va? okej! " så går jag tillbaka till mitt rum och fortsätter med att försöka få ut den med naglarna.
" jävla skit, jag får väl stanna uppe hela natten för att försöka få ut den här " Så går jag till mitt data bord och ser en pinne typ och tar den och får upp minneskortet! fatta vad glad jag blev då!? Jag typ sprang runt i mitt rum och bara " YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAH jag är fan bäst !! "
fast nu kom jag på att jag kanske inte är det eftersom att jag råkade göra det från början..
Kom ihåg nu pojkar och flickor att tänka er för varje gång ni ska stoppa in ett minneskort i eran dator ^^

RÅD FRÅN LILLYJAN!

Kommentarer
Postat av: kickan34

hahaha.. stackare.. :P ;)



vilken tur att du fick ut det! ::)



Kramis

2009-11-24 @ 03:09:15
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: rebeccis

du vet inte hur mycke jag dog av skratt efter att ha läst det här. jag fnissade genom hela inlägget:P<3 du är så rolig :)<3

2009-11-24 @ 22:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0