Ibland kan man vara en idiot..

HELLO!!
idag har jag sockerkickar som bara inte vill gå över. (drack cola till middag)
Va på gymnastiken innan och vi dansade mest fristående och gjorde roliga saker och garva mest hela träningen.
Här är ett film klipp på när jag och Amanda skulle göra en sak som vi tydligen ska ha mitt i friståendet! Förfan vad läskigt. Jag kunde inte heller resa mig upp ordentligt som ni ser på den här filmen.. och jag går som en mormor eller nåt.


Efter så gick jag, mamma och Vendela och köpte mat och då ska jag skämma ut mig.
En kille som såg ganska så äcklig ut gick förbi oss med hans tjej.
jag: ush vad äcklig..
Vendela: Vad är äckligt?
jag(högt): HAN! (sneglar mot honom)
Vendela: Linnea.. han hör dig.. han står där! (pekar precis bakom mig)
Jag kollar bak och håller för munnen.
Jag: JAG menar.. HON!
Vendela: ja men det va ju bättre..

haha ibland så tänker man sig inte för alltså!
Jag fick höra av NÅGON.. "monkey" att jag har bara 50 nåt i IQ! Tydligen va det dåligt sen så skulle jag bevisa att jag va smart (som jag är) och han frågade en fråga som jag kunde svara på! woho! Fast sen så skickade han en jävla bild som såg ut som en film så jag satt och tröck på bilden hela tiden och han bara "haru testat trycka på den?" jag bara ja! sen insåg jag att det va en bild efter ett tag och han garva typ ihäl sig :( Det såg faktiskt ut som en film :P

Nu har jag uppdaterat mig en gång till. inte för att det va så mycket viktiga saker, men det va väl kul?

Imorgon ska jag träna småungarna och sen träna själv! Om nån vill börja på gymnastik och har tränat länge så vill vi gärna ha dig haha. 

Lillyjan 

Kommentarer
Postat av: Monkey

cookie..va taskig:( ha måst va dum v?:(

2009-11-23 @ 22:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0