Oh boooou

hellö! tydligen kommer min mamma hem sent idag, hm.. lycka till att träna imorgon mamma..!
jag ska inte med och träna imorgon, jag tror jag ska sluta gympan på lördagar (om jag får för mamma) Hon kommer säkert tvinga mig att åka med imorgon men jag säger NEJ hehe.
jag är jätte dålig på att blogga, förlåt för det, men jag vill inte att min blogg ska bli "känd" eller att jag ska bli känd över min blogg tycker det är lite konstigt att bli känd över nåt sånt ;D Därför bryr jag mig inte om vad jag skriver utan dom som läser min blogg är bara för dom jag känner, tror jag?

Är det bara jag som går vilse eller är det fler? haha jag är så jävla dålig på att veta vart jag är ! Jag gick runt i kista idag och fattade inte vart jag va tillslut så jag gick runt och typ kollade mig omkring och gick typ överallt tills jag hittade vart jag skulle. Sen frågade en gubbe mig om vägen till KFUM och då förklarade jag vart han skulle åka men då åkte han fel xD jag tänkte skrika efter att han åkte fel men jag vågade inte :p


varsågod, en bild på mig utan smink och lockit hår.. WÄ!

Be Happy!!!
Lillyjan
Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har inte läst men jag säg bilden och du e lite tuff utan smink och lockigt hår :D

2009-05-10 @ 22:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0