Kan knappt blinka

det har varit helg , haha . nähä?
i lördags va det gympa och jag hade planerat att inte gå , men sen så sov Sara hos mig så vi åkte iallafall till gympan fast vi gjorde typ ingenting , jag somnade på golvet ..
sen åkte vi hem och va jätte trötta men då tvingade Vendela oss att åka till uppsala , så jag och Sara åkte dit ett tag och höll på att somna. Det va as tråkigt fast det va en tant som pratade lite konstigt så vi började as garva varje gång hon snackade med oss .. hehe ! Sen fick man damp för man såg en låtsas orm (trodde den va riktig)

Sara sov hos mig då igen och idag har vi inte gjort något speciellt, hon gick typ hem nyss !

Aja , jag har NÄSTAN tröttnat på gymnastik !! ;O Men jag ska kämpa med att inte förlora intresset för mycket.
Sara och jag ska göra en liten gympa grupp som ska heter Ärvingemini (ÄM) haha , vi planerade det lite, dom ska vara från 5 - 7 år . Sen ska vi vara dommare på KM!

juste mitt öga e helt dött! asså det gör jätte ont , det blev så typ efter jag hade åkt Insane(Den nya berg&dalbanan på gröna lund) som var föressten as kul fast jätte läskig(intejätte) . Stackars öga.. sen i grönan så försökte jag blinka med det ögat så det såg ut som jag typ flörtblinkade eller vad det nu heter! haha

Be Happy!
Lillyjan
Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska fortsätta på gymnastik:) och va insane rolig?:D

2009-05-10 @ 22:10:50
Postat av: Lillyj

hehe , jAAAA det va den!:)

2009-05-10 @ 23:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0