Hatar att vara innomhus vill ut hela tiden

okey dudes jag är tillbaka! haha , jag skriver faktiskt så mycket jag kan även om det kanske inte ser ut så ..
själv tycker jag att min blogg e as tråkig, så varför ska ni tycka den är rolig då? hah , jag suger på sånt här.
Men jag har varit i centrum idag , köpt mat och skulle köpa hårfärg men jag kom inte på vilken hårfärg ..
vill ha ljusare för att det börjar bli sommar , men mitt hår börjar bli bra igen så jag tror jag inte ska färga håret på länge.

Jag saknar "mitt" landställe mörkö, men dom ska kanske sälja det och det gör mig jätte ledsen.
jag har varit där varje sommar ända sen jag va liten..
Hoppas HoppAs hoppas att dom inte säljer!!

Liten uppdatering bara , inte så kul men men . Föressten så har jag gjort en ny inloggning till våran gymnastik grupp på youtube och den heter arvingetruppen och där kommer jag lägga in mer saker från oss så kolla där lite då och då ..

Njuter av sommaren som alla andra :)
Be Happy!
L
Kommentarer
Postat av: Andreas

WOHO!:D låter väldligt kul de där:) förutom landsstället:( vilken färg blev hårfärgen?:)

din blogg e jätte rolig ju :)

2009-05-10 @ 22:01:57
Postat av: Lillyj

läs igen haha , jag köpte ingen hårfärg för att jag inte vill förstöra mitt hår :D



thanks <3

2009-05-10 @ 22:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0