"2"

Måste bara skriva lite vad jag gjorde idag.
Jag vaknade klockan typ 1 för mamma kom och sa LINNEA NU MÅSTE DU VAKNA! Så jag vaknade och fixade mig på direkten för vi skulle till centrum och köpa saker till imorgon då vi ska ha gymnastik tävling. Sen kom Amanda och vi gick till centrum. Vi köpte lite saker till alla gymnasters hår och tacos eftersom vi skulle ha hårkväll och fixa allas hår.
Mamma fixade först Amandas hår sen fixade hon mitt. Det gjorde så J*vla ont!!
Aja sen kom alla och vi hade jätte kul :)
Tacosen va god som fan och man blev mätt på direkten.
Nu är klockan tyvärr 01:47 och jag kan inte sova .. eller jag kan inte för att min hals gör så jävla ont!! DÖÖÖÖÖÖÖ hah.

BAY!
Be Happy!
Lillyjan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0