Vendela älskar Shadow, helg

haha ni undrar nog om rubriken, men det får ni veta senare! i fredags kom Sara och sov här till lördagen för att vi hade träning tidigttidigt som vanligt. Jag fick jätte ont i halsen och jag visste att det skulle vara en början till förkylning. Sen vaknade jag på lördagen och kunde knappt andas, för jag var så förkyld. Men jag gick iallafall upp och följde med till träningen där jag knabbt kunde göra någonting, eller jo typ 1 flickis och 1 salto som blev lite .. konstig sen vilade jag lite då och då, men inget stoppar mig även om jag är jätte förkyld haha. Juste vi hämtade Rengin och Sibel (trorjaghonstavas) på vägen.

När gympan tog slut så gick vi allihop till 7 eleven och köpte som vanligt cola och bigtoast! Sen gick vi till bilen och åkte hem, då bestämde jag, Sara och Rengin att vi skulle göra nåt. Så vi gick till mig. Spelade Sonic och klarade hela jävla spelet! Yey! äntligen, så fick vi en ny bana att spela 2 stycken om ni fattar.

Vendela - Asså tycker ni inte att Shadow är lite sexigare än sonic (ASGARV) hah, vi började as garva, hon skojade såklart haha asså med att hon tycker Shadow är sexig , HAHAHA. Men jag retade henne lite för det och sen så typ hände det lite grejer och vi gick ut på studsmattan där det va ganska mycket snö så vi hoppade med skor! (smart när man är förkyld -.-) Jag filmade så filmen kommer ut snart antingen på Playahead eller kanske på youtube men inte på min inloggning :p Då dampar mamma.

Vi gjorde lite mer saker efter det och sen skulle Rengin hem till sin mormor tror jag och jag och Sara föjde henne ända hem till hennes mormor eftersom vi såg en skåpbil som tutade efter oss så vi sprang som fan och blev as rädda eftersom Sara sa att sånadär skåpbilar brukar tydligen dra in ungdommar. Så då blev jag as rädd och typ darrade påvägen hem. Sen hade jag en mardröm om det!

Aja hoppas ni orkade läsa ! Hejdå

 Haha skratta bara åt bilden ;)

BE HAPPY! :)
Lillyjan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0