Tävling, Helg!

det här kommer bli ett långt inlägg!
skulle bara förvarna er eller nåt.
Igår (Lördag) så hade vi tävling, Sara och Rengin sov över hos mig och vi hade lite problem vem som skulle sova på madrassen , man brukar få fightas för att sova på den men nu ville ingen göra det ! Sara hade frånbörjan sagt att hon ville sova på madrassen men ångrade sig och la sig fort på min säng och Rengin ville bara sova i sängen för hon vågade typ inte sova på madrassen och jag stog där och sa att jag kunde sova där men dom lyssnade inte haha, men sen blev det att jag sov på madrassen. Aja. Sen när vi vaknade trodde vi typ att vi inte behövde vakna för att mamma inte hade bankat på våran dörr så vi skulle vakna (som hon alltid gör). Men hon gjorde inte det för hon va i centrum och hittade fjärilar som vi skulle ha i håret -.- väldigt lyckat.

Sen kom iallafall mamma hem och fixade våra frisyrer och vi stack iväg till hallen för Vendela skulle vara dommare åt tävlingen innan så vi gick dit ganska tidigt och fick sitta och kolla på lagen som .. enligt mig inte var så bra, önskar att vi tävlade mot dom istället men det fick vi inte för vi var för gamla.

Sen började tävlingen iallafall med friståendet, som typ gick katastrof? för vi kom iallafall sist på den .. Fast mest nervös blev jag när vi skulle göra matta och hopp, för jag är så rädd för att vägra! Har gjort det en gång förut och då va det liksom när jag skulle göra en kullerbytta på plint, det va ganska längesen men det sitter kvar i huvudet. Men allt gick JÄTTE BRA för mig iallafall, jag tänker just då bara på hur jag ska göra inte vad dom andra gör. Men ingen vägrade eller gjorde fult enligt mig, men vi kom ändå på 4 plats av 6 och ett lag var typ inte med så vi kom typ näst sist? sänker självförtroendet en aning.

ANYWAY, sen åkte vi hem och lämnade Rengin i Akalla sen åkte Sara med hem till mig och vi kollade lite på filmen och sånt. Vi kollade på robinsson eller hur det stavas också, DET HAR BÖRJAT IGEN. Inte för jag va värsta fanet som min mamma och pappa -.-

Idag har jag vart i Centrum med Sara och hon skulle köpa nåt till sin kompis som fyllde år. Påväg hem så fick jag sms att jag skulle komma tillbaka till centrum från min kompis , men orkade inte så jag gick hem och kanske ska gå dit lite senare.. JAG ÄR TRÖTT!

BE HAPPY !
Lillyjan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0