Sängen

Hej ! Nu skriver jag ett inlägg från min mobil för jag har inte haft tid att göra det på dagen så ja tänkte testa nu bara att skriva ett inlägg på mobilen. Ligger i sängen och smsar och kollar på en rolig film .. Not men iallafall, imorgon är det gympa , hoppas det går bra .. Det gick inte så bra i tisdags det va därför jag skrev sådär nu :) kom på att jag måste tvätta håret nu när jag ligger i sängen och jag har en tvångs tanke att göra det nu även om klockan är nåt med halv 2. Klart jag inte ska göra det ;-). Hoppas alla mår bra lekte bara lite snäll där, jag klarar mig .. Huh ? Är nog lite trött nu. Ursäkta för det konstiga inlägget -.- stay happy . Lillyjan
Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

coolt med inlägg från mobilen^^

brukar också få fnatt och vilja tvätta håret efter midnatt haha

2009-03-19 @ 01:32:50
URL: http://crazydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0