NYTTIGT!?

jag tror jag börjar bli fet , min mamma och pappa kom hem efter att ha storhandlat och har bara köpt nyttiga saker och när jag undrar varför dom bara har köpt det säger hon: Men det är bra för dig . (?) Det är som att säga, du är för fet så vi köpte bara nyttiga saker. :p okej jag kanske är lite barnslig men vadå!? jag är jätte sugen på nåt gott! -.-

Anyway, Sara skulle inte komma idag och jag har smsat några och ska kanske träffa Rebecka och nån annan tjej jag inte känner.
igår va det som vanligt gymnastik , det går skit just nu! Kanske har för mycket i huvet..? Jag skulle lärt mig mycket mer om jag inte va så distraherad eller vad det heter.
Imorgon blir det gympa med kärrdal, får se hur det går då, vill bara radera mina tankar hur gör man det? ;)

Anyway, Be Happy!!
Lillyjan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0