Ni fattar väl?

Idag har det inte hänt så mycket faktiskt varit ute och skakat, inte direkt bra när man är förkyld men vafan man måste inte sitta hemma hela tiden bara för man är förkyld right? eller jo.. det är nog ganska bra, vem bryr sig ! När jag kom hem hade jag inget att göra och jag ville inte smitta någon så jag har typ skrivit sms och sånt med mina kompisar, och pratat lite telefon .. som har hatar att göra , men iallafall. Nu mår jag illa, HATAR DET HÄR! Imorgon är det gymnastik? tror jag kan komma för det börjar kännas bättre faktiskt !

Sök på Gk Hermes på Youtube.com

vi har tävling den här lördagen tror jag det va? förlåt jag har inte så mycket koll på sånt jag bara följer med. Min mamma är faktiskt tränare så man tror jag har koll, men .. nej haha.
Har gått runt och sjungit på Fat Lip av Sum 41 haha asså älskar det bandet! fast jag kan typ inte texten så jag bara gick runt och sjöng melodin men inte rätta texten, hehe :D
Varför skriver jag alltid så jävla långa texter men helt meningslösa!? Ska se om jag kan träffa någon innan gympan imorgon!!

URSÄKTA FÖR ATT JAG INTE HAR FIXAT MIN BLOGG MEN JAG ÄR LITE SLOW YOU KNOW SÅ JAG VET INTE HUR MAN GÖR DET ÄN ! Men ska be någon fixa den.

Be Bad! ;)
Lillyjan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0