Lek inte IQ befriad

förlåt för att min blogg e så jävla ful, men Sara ska fixa den, ni kan besöka hennes blogg också Saraos.blogg.se den är skit fin så hon ska fixa min! Idag har jag gjort typ nåt Svenska sak om gymnastik, jag skulle först skriva vad jag tyckte om gymnastik och sen skulle jag intervjuva mamma och Vendela och se om dom svarade olikt mig, såklart gjorde dom det för att dom är äldre och smartare än mig. En fråga va vad är det bästa med att vara en gymnast? och då svarade jag att få träna gymnastik(?) hah och mamma och Vendela skrev värsta historian typ.

Smsade Sara nyss och hon ska kanske komma senare på kvällen.
Jag ska också träffa Amanda idag, tänkte ge ut hennes blogg nu men jag kom inte på vad hennes blogg heter ! Dumma mig. Jag har ont i halsen.. jag drömde också att jag hade det så det va jobbigt att sova. Längtar tills min blogg blir fixad då kan jag skriva fler inlägg om jag har tid haha. Men idag har det inte hänt så mycket än sålänge men nu ska jag nog ut!
BE HAPPY!
Lillyjan
Kommentarer
Postat av: Anonym

jag heter monket,så det blir monket.blogg.se pucko :p

2009-03-15 @ 21:02:11
Postat av: amanda

ojj :p haha det va jag som skrev

2009-03-15 @ 21:03:00
URL: http://monket.blogg.se/
Postat av: amanda

ojj :p haha det va jag som skrev

2009-03-15 @ 21:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0