Intagning till Cyber


Idag va jag på intagning, fast jag va jätte trött för att jag vaknade nästan varje timma för att jag va så nervös. Aja idag behövde iallafall inte mamma väcka mig för jag vaknade 11 och kunde inte somna om så jag gick upp och sminkade mig och åt en korv ;) Sen blev klockan 13.45 eller nåt så jag och mamma började gå mot centrum, aja nu är det typ inget intressant. Men när vi kom fram till odenplan mötte vi Vendela och Amanda, dom va med för att jag inte skulle bli nervös fast det va jag ändå .. När vi kom fram till gymnasiet fick jag typ registrera mig och tjejen som stod där sa att jag skulle skriva mitt namn över hennes, så jag skrev mitt namn ÖVER hennes asså på hennes hehe , DUMDUMDUM!? hon bara nej .. alltså där :p så pekade hon raden över så jag skrev där också sen sa jag förlåt och gick vidare. Jag fick gå in i ett rum och öva fast jag övade inget för jag ville inte det va bara jobbigt. Aja sen kom tanten och sa att jag skulle gå in och börja sångtestet, jag fick vänta ett litet tag för att dom där inne skulle typ prata om nåt, men sen fick jag iallafall gå in och sjunga och då började jag bli nervösast xD det var en tjej och en kille , som satt och stirrade på mig när jag kom in och pådirekten satte dom på min låt och jag fick stå på ett ställe och sjunga skakandes. Jag sjöng innocence av Avril Lavigne och jag sa innan att jag inte kunde sjunga den till mamma men jag hade ingen annan så jag var tvungen att sjunga den. Jag skakade jätte mycket i den låten och kunde inte ta ut mina toner så det gick ju katastrof och dom började skratta åt mig för att jag skrattade när jag sjöng så falskt! -.- sen började killen spela piano och jag började sjunga Vem Kan Segla För Utan Vind eller vad den nu heter och den blev ganska bra jag skakade inte så mycket i den. Efter den skulle jag berätta för dom varför jag sökte till den skolan och vad jag gör på fritiden och sånt och då ser jag två tjejer stå utanför och stirra för dom ville ha sin skiva som dom hade glömt där inne , fast jag störde mig inte så mycket bara åt att dom stirrade. Aja efter va jag inte så glad för min första låt som gick blä men jag är iallafall nöjd att det e över? hah. oj va mycket jag skrev. Sen måste jag bara berätta att Amanda tappade sin kaka i tunnelbanan och blev ledsen (a) 
Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAHAHA! jag låter som värsta tjockisen xD Amanda tappa sin kaka och blev ledsen HAHA !! ^^

2009-03-13 @ 11:16:22
URL: http://monket.blogg.se/
Postat av: Lillyjan

Nu vet jag vad din blogg heter ! ;)

2009-03-13 @ 15:27:48
URL: http://lillyjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0