Är det inte irriterande när en kompis är ihop med ditt ex?

jag vet inte varför jag har det där som rubrik , det är inte det jag ska skriva om men det är ju sant .. AJA INTE FÖR PERSONLIGT HÄR NU VA ! men ville bara skriva lite nu . Va på gymnastiken idag , det gick bra ! Bara att jag börjar få sådär ont i benet ibland jag vet inte vad det heter men det har typ alla i min grupp och jag hade det förut och kunde inte gå nästan , men det är lugnt.

oh gard .. det är tävling om två dagar!? Rengin smsade och frågade om hon fick sova här imorgon , SÅKLART lilla Rengin! Sara ska också göra det så åker vi tidigt till hallen för Vendela ska vara domare åt tävlingen innan och vi skulle följa med och stötta henne eller nåt och kolla på tävlingen. Fan nu blev jag nervös , varför blev jag det? Jag är aldrig nervös utom när vi är inne på golvet. ÅNAJ! Jag ska stå först på ett varv också, jag glömmer alltid bort vad jag ska göra precis innan men Sara står bakom mig och ska säga vad det är för varv haha.




Sen måste man sätta dit en fin liten bild på mina bästavänner ^^<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0