Vem vet?

folk klagar på att jag aldrig lägger ut någonting. Men jag skriver bara om jag har gjort något roligt.
men iallafall! IMORGON ÄR DET JULAFTON! Mamma är dum.. jag får inte öppna mina paket på morgonen..

Linnea: men åh jag vill öppna på morgonen det blir roligare då..
Mamma: är det för att du vill öppna dom så fort som möjligt? *Elaktskratt*
Linnea: Hur kan du tro sånt om mig? ..hehe..

Nej julen är faktiskt inte om julklappar. Utan om.. JULTOMTEN! ♥.♥ Han är min idol! Duh nej pappa är inte jultomten -.- pappa bara klär ut sig dåligt ibland. Vendela är inte heller jultomten, hon kan få tro det om hon vill men nej.. Mamma tror inte hon är jultomten så har inget att säga om henne.

Johan: Det är jag som är jultomten ;)
Linnea: dream on..!
Johan: haha a okej då. Men jag vet vem det är..
Linnea: eh? naaah det gör u inte alls!
Johan: MIN PAPPA!
Linnea: stackars barn, du tror fortfarande jultomten är din pappa..
Johan: Barn!? Vem fan är barn här!?
Linnea: Inte äre jag iallafall, jag vet att jultomten inte är min pappa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0