Trött

Ja jag är trött. Va som vanligt på gymnastiken idag och orkade knappt göra nåt. Jag tänkte i början av träningen att jag skulle göra allting och träna helatiden men sen så orkade jag ingenting.
Jag och Amanda hittade på en jätte bra brygga sak som jag tror vi ska använda (haha nej) ;). Jag kan inte ens stå i brygga typ. Bra gymnast I know!

Nu har vi gäster men jag orkar inte gå ner. Vendela är i sitt rum så då kan jag vara i mitt? eller nej jag tror jag drar till hennes rum nu. Jag har lust att prata! ♥

Jag vet BORING jag har ingen bild. Men jag tar inte bilder varje dag för att jag har ingen rolig kamera ^^. I framtiden ska jag lägga in filmer eftersom jag TROR att jag ska få en filmkamera i julkapp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0