Tankar och vardag

Hej nu har jag varit med släkten och ätit middag. Okej det va ganska längesen, men sen så va vi och hämtade datorn som va hos Vendelas kompis. Och sen så fixade jag klart min egna film och nu är jag jätte trött. Jag fick lite julklappar också. En tjocktröja, ett linne och 500 kronor. Jag hade tagit foton men jag tror jag råkade lämna kameran hos farmor.. stupid. Förlåt men nu är jag jätte trött och orkar inte skriva nåt mer. Jag vaknade faktiskt typ 11 idag och har hållit mig vaken hehe.

Jag förstår inte när folk berättar saker för mina andra kompisar men aldrig för mig? vadå? jag är ingen liten flicka längre jag tål att höra saker från er. Jag har också gått igenom sånt så jag kan också hjälpa eller vad det nu är. Varför försöker ni dölja saker för mig? :/ jag hittar faktiskt ingen anledning om varför. Jag vet att jag inte berättar mycke om vad som har hänt mig men ändå it hurts :(
Den enda som berättar allt för mig är Sara, fast jag aldrig nästan träffar henne..


Sorry gammal bild. Alla mina bilder gick ju bort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0