Paramore Konsert!

Idag har varit en lång jobbig dag haha.
Vi fick stå i jag vet inte kanske 3 timmar för att komma in, sen så när vi äntligen kommer in så kan vi inte hitta en plats för att det är för många långa människor i den här världen och man såg inte någonting :( och folk kallar mig lång yea yea.. :P Asså är typ alla paramore fans rödhåriga!? Jag såg typ miljarder rödhåriga tjejer! alla såg ut som Hayley Williams (sångerskan) fast hon har blont hår nu så FAIL! xD

Sen så hade dom tre TRE(!) förband! innan när vi inte hade kommit in så frös mina tår till döds och mina ben va helt borta och sen så ska vi stå och vänta typ 2 timmar till för att Paramore ska komma ut. Så vi satte oss på golvet och jag lovar min rygg är förstörd för att ha stått upp så länge.

Sen äntligen kommer Paramore ut och då är man så jävla trött haha men efter typ 2 låtar blev man inne i det och sjöng/skrek. Fast sen ser jag att Kajsa och hennes kompis står typ bakom mig så jag bara står typ själv och sjunger xD haha fast det va en tjej brevid mig som jag typ sjöng med xDHAHHAA Det va jätte kul sen när dom kom ut och JAG tycker att dom körde alla bra låtar :)

Sen visste jag inte att Brick By Boring Brick va deras nya singel och det är typ min favoritlåt! Så jag hittade videon till den (som alla singel låtar har) här är den:


Roligt roligt<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0