Juluppvisningen

Igår hade vi juluppvisning för massor med föräldrar. Jag visade upp med min grupp och små barnen. Haha jag och Sandra hade hand om 3 - 4 åringarna och dom va bara 4 stycken. Sen så skulle dom göra ljushopp så springer den första tjejen och gör kullerbytta så jag sa till tjejen efter att hon skulle göra ljushopp så hon gör det, sen så kommer en kille efter och jag tror att han fattade då att han skulle göra ljushopp men han gör kullerbytta! Så då får jag säga till den sista tjejen också hahah. Aja alla tyckte iallafall att dom var söta :)

Här är filmen på oss: En film på små barnen kanske kommer sen för vi måste fråga om vi får lägga ut dom på nätet ;)


Friståendet blev lite ..hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0