Julklappar..

Snart ska jag gå och möta Kajsa i centrum för att köpa lite julklappar.

Hoppas också på att Vendela kommer hem med datorn för jag och mamma ska ju göra egna filmer till allihopa. oj, oj, oj det kommer bli fight vem som ska ha datan! Haha nej men jag kommer väl få den på natten eftersom det är då jag är uppe haha.
Jag ska göra min, Saras och Kajsas film tror jag det var för mamma bara " Men jag får ju inte göra några filmer ..blablabla " så jag bara men ta resten då, bättre för mig jag kan göra dom tre jag ska göra till dom bästa MAHA! Mamma vet inte ens hur man använder det nya pogrammet.

Nu måste jag fixa mig lite. Mitt hår ser ut som en mopp!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0