Julafton är snart!!

Nu sitter jag uppe sent igen. Oups.. skulle upp tidigt imorgon för att köpa ännu fler julklappar.
Idag va jag också och köpte julklappar till några stycken. Hade problem i början men sen så tog jag bara nåt och då kändes det bättre haha ;) Jag måste köpa fortfarande till Sara och min syster eftersom det jag köpte idag till min syster tyckte jag va lite för lite!
------------------------------------------
folk har frågat mig om när jag ska skriva fler låtar eller sjunga eller skit. Det är min pappa som gör musiken till alla låtar och han orkar inte så ofta göra musik till mig. Ni som trodde jag gjorde musiken kan ju bara tänka om :P Visst jag kan spela (lite) gitarr men aldrig att man skulle få en låt av det jag kan spela haha. Men aa jag ska försöka få pappa att göra en till låt till mig, uh självklart är det jag som skriver texterna och sjunger?
Iallafall, nu försöker jag sluta skriva för annars kommer texten bli för lång och tråkig. Så hejdå.



Gammal bild/suddig bild. Jag hittar inga av mina sladdar längre så kan inte lägga upp bilder eller filmer :( Har jätte roliga bilder på min mobil som jag ville lägga upp. Får leta leta leta ;):)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0