I'm hot!



NOT.

Idag så va det gymnastik som vanligt och jag klara nästan rondat salto! Så. Ja. Amanda är en ryss. Uh.. Sen så gick jag hem och va så trött så jag somnade på direkten nästan innan smsade ja Kajsa och sa att jag inte orkade julshoppa today för att ni vet inte hur slut jag va. Sen så somnade jag och vaknade klockan typ 18.00 och tänk att jag somnade typ 1 då? Weirdo. Så gick det typ en timma eller nåt och Amanda ringer och vill ha film kväll och då har jag nästan nyss vaknat så jag tänkte först inte att jag orkade men sen när man hade fått vatten i ansiktet och smink så blev jag pigg och gick till centrum och köpte kladdikaka och mer. Så hade vi filmkväll och kollade på Get Smart (?) och nu är jag jätte trött så nu ska jag typ sova eller nåt sånt.

Random.
Mamma tror jag är en vampyr.
Amanda gillar pokemon.
Jag suger på att stå i brygga.
Jag är absolut inte vig.
När jag satte på mig mörkt läppglans sa mamma att det såg ut som om jag hade ätit en vampyr.
Vendela tog av "misstag" med sig den stora datan.
Lypsyl är bra för läpparna.
Cheescake är gott. Inte bajs.
Jag mår illa.
Jag gillar kakor.
Mamma gillar inte mina färger på mitt rum.
Mamma tvinga mig att ställa mig i brygga.
Jag har cola på min ko stol.
Belle är en råtta.
Leo är en djävulsunge.

Oh nice. Jag är bäst på random ya know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0