hata små flugor

Hello nu ska jag vila lite eftersom jag måste plugga typ as mycket idag och jag är jätte trött eftersom jag vaknade ganska så tidigt. Ops.. mosade en fluga nyss ehe.



Jag vet att ni älskar mina bilder.
Folk frågar mig om jag är emo eller fjortis, uh, mitt svar blir samma sak
" måste man vara nåt? " Jag är på mitt egna sätt. jag är inte emo för att jag lyssnar inte på den musik stilen och det ni menar med emo är ju om man skär sig, är deprimerad eller skriver dikter eller vad det nu är. Nej jag skär mig inte för fan asså, jag är absolut inte deprimerad xD och jag skriver låtar men jag kan inte skriva "deprimerande" dikter (poesi) det är INTE samma sak och jag tänker inte ta självmord och jag klär mig inte i konstiga kläder :) Föressten så när jag va typ 14 och gick in i en "emo" affär så blev jag så rädd att jag nästan sprang ut där ifrån!
Fjortis.. nej jag har inte för brun foundation och är inte 14 (är 16) sen så uhm vafan är det mer som är fjortis? Jag lyssnar inte på den musiken som fjortisar lyssnar på URSH NEJ! Jag leker inte fin på mina bilder, kanske ni ser? :P jag dricker eller röker INTE. Jag förstår inte vad som är så "kul" med att röka. Varje gång nån är nära mig som röker så går jag där ifrån för det är så jävla äckligt. Dricker gör jag inte för det är onödigt samma sak som att röka. Fast jag tycker inte det är äckligt att dricka haha.


På lördag åker jag till Lagnö med gymnastik gruppen. Ärvingetruppen (sök på youtube)
Imorgon kommer Kajsa och sover här! Kanske ska köpa kladdkaka tlls dess? hahaha ;)
Kommentarer
Postat av: Rebbeck

aaaaaawwwww första bilden <3333 angry linnea :) va tvungen att kommentera ha det bra puss <3

2009-12-03 @ 16:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0