Frågor och Svar

1. Vad heter du? Linnea
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Nåt helt annat.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Vet inte och orkar inte tänka!
4. Vilket stjärntecken är du? Jungfru
5. Vilken årgång är du? 1993
6. Vart bor du? Stockholm
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? två?
9. Vart skulle du vilja bo? Jag vet inte. Tror USA skulle vara roligt.
10. Vilken skolklass? 1an
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Sångerska.

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
 1.68
2. Hur mycket väger du? Vet faktiskt inte.
3. Hårfärg och frisyr? Brun, frisyr.. kort&lugg.
4. Ögonfärg? Blå
5. Mest nöjd med? Kanske låter konstigt men min ögonform..? hittar inte på nåt annat.
6. Minst nöjd med? Mina naglar! Dom växer på nåt konstigt sätt. (jag biter på dom)
7. Skostorlek? 38
8. Glasögon? Behövs inte. Men linser skulle vara coolt hehe. Ljus bruna ögon *drool*
9. Har du några piercingar/tatueringar? Nej.

FAVORITER
1. Filmer? Finns för många.
2. Låtar? Camera Shy, Looking up, I'm a pirate och mer.
3. Årstider? Sommar året runt skulle vara nice. Men jag älskar snö!
4. Mat/dryck? Kakor och hamburgare. Nej jag är inte tjock.. jag gillar bara goda saker! ^^
5. Djur? Nalle Puh!!
6. Färg? Röd och Blå.
7. Parfym? Jag använder inte sånt.
8. Tv-program? Desperate Housewives, vänner och Simpsons.
9. Ämne i skolan? Gillar musik faktiskt för då får man spela in låtar när man vill!
10. Sysselsättning? Gymnastik.. fast det jag älskar mer är att sjunga och skriva låtar.


KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? Jag använer olika svarta jackor sen tar jag Vendelas ibland för att den är tjock och det är bra för vintern. hehe.
2. Vad använder du just nu för skor? Lite olika där också, behöver verkligen nya.
3. Favoritfärg på kläder? Jag gillar olika färger på kläder eller iallafall på t-shirtar på jeans får det bara vara svart, blått eller rött.
4. Favoritmaterial på kläder? ...
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Just nu.. jag skulle vilja ha mycket just nu.
6. Favoritaffärer? Konsum, där finns mina favorit saker.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? typ inget. Jag har inte råd!
8. Favoritmärke? Är ingen märkesnörd.
9. Vad har du för byxstorlek? Ingen aning.
10. Vad har du för tröjstorlek? På t-shirtar tar jag alltid lite större än vad jag behöver för det är skönt att springa runt i. Så M tar jag. L är FÖR stort och S är för tight.


BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Svante
2. Var har du i din?
a) Jackficka just nu? Lösa pengar..
b) Jobbväska just nu? ..uh..
c) Handväska eller liknande just nu? Nej tack.
3. Vad är du beroende av? Don't get me started, cause I'll never stop.
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Orginella.
6. Vad tror du på? För mycket.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Nej..
8. Vad köpte du senast? Julklapp.
9. Har du nåt husdjur? Hund Efes och katter Belle och Tindra. Tindra är min egna *stålt*
10. Var bor du? Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0