Design

Hejsan. Min design ändrad. Jag har faktiskt gjort den själv, visst kanske inte den finaste.. men ganska bra iallafall! Blev så himla trött på den andra så jag tog lite bilder och lekte lite först sen så fick jag nåt i mig som fick mig att försöka göra en ny design haha. Mina favorit färger är blå, röd och svart. Tycker det vart lite för mycke svart men det passade iallafall :) Jag är inte den bästa med att fixa bilder och sånt.. men det här är min blogg inte din maha!

Lite ändring behövs alltid. Nu är jag super trött efter bion, jag har ju inte sovit någonting asså kanske en timma så jag höll på att somna mitt i bion även om den va spännande haha. Fast det irriterande va några tjejer som satt bakom och kommenterade varje liten sak som hände, låt filmen vara! ;) Jag fick såklart sockerkickar mitt i filmen och jag började as garva varje gång Vendela sa nåt till mig " bellaaah " för fan asså jag höll på att börja gråta för jag kvävde så mycket skratt!

Imorgon gymnastik och julshopping (kanske) Måste sova nu om det går. Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0