Dag in dag ut

Idag har jag varit i centrum med mamma och lämnat in gamla band och vattenkameran. för varje band så kostade det 300 kronor! Wow.. vi lämnade in typ 6 band. På lördag kommer vattenkamerabilderna haha dom måste vara skit snygga ;) det är ifrån när jag, Sara och min familj va i Turkiet i somras. Sen är dom gamla banden från när jag va liten och tränade gymnastik sen så skickade vi in ett band med typ as roliga saker från när jag, Vendela, Kajsa asså alla va små! Gud va kul det kommer bli att kolla på :D måste bjuda över alla hit då, för jag känner faktiskt nästan alla som jag var med när jag va liten fortfarande är inte det helt sjukt? :)

På lördag ska jag på bio med Vendela :)
På söndag blir det gymnastikträning, hoppas det blir kul för att det har ju varit lite konstigt mellan oss på senaste tiden eller .. nu? :P aja jag gillar er alla bara så ni vet haha!
Efter det ska jag kanske och julshoppa!
Sen har jag inte planerat mer, ska försöka komma på nåt att göra på fredag. <3

 
HHAHAHAHHAH FÖRLÅT KAJSA!

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller med, nu tar vi alla nya tag och går på träningen på söndag :)

2009-12-10 @ 08:12:38
URL: http://lindahodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0