Daddaaddaddaaa *sjunger*

jag hatar det jag hatar det jag hatar det
Det är så jävla jobbigt att drömma att någon dör.. jag tänker inte ens berätta för det va typ den jobbigaste drömmen jag har haft. Föressten kan man dö av diabetes? weird. Iallafall.. jag vaknade nyss och badade det första jag gjorde. Jag fick bara lust mitt hår såg ut som en monkey. Nu måste jag ner och plugga, sen så ska jag försöka hitta på nåt att göra. Gud jag är trött somnade 5 igår.

Skriver nog inge mer idag, om jag inte får nån kick och skriver mitt i natten som igår..
Imorgon blir det middag någonstanns jag kommer inte ihåg vart. Sen öppna några julklappar hos farmor. Tidigt jag vet men folk ska bort på julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0