Önska oss lycka till

HELOOOOO, nej jag har inte sockerkickar .. eller kanske? nä. Kom nyss hem från gympan och packade och la fram vad jag ska ha på mig imorgon, det blev blå tjockis tröja, svarta jeans som går till knäna (vet inte vad det kallas), vita strumpor (likadana!) och en randig tröja jag köpte idag sen såklart tights att ha under!

Hade uppvisning idag med några pojkgrupper , friståendet gick faktiskt bra ! :O men när vi gjorde 3 hjulningar så gick det katastrof! Linda ramlade och slog till Alizel med sin fot på hennes öra och jag gjorde helt olik ström med Emma hehe wops.

Jag köpte föressten en ny bikini idag för att mamma "tvingade" mig och tog en blå prickig sak. Nu har jag nästan packat alltihop förutom sminket som jag inte vet om jag ens behöver ?

Aja önska oss lycka till på tävlingen och ha en bra helg.
Jag kommer vara död efter den här helgen.. ;)

BE HAPPY!!!
Lillyjan
Kommentarer
Postat av: Saraoparao

Jag kan fixa den sen igen :O

2009-04-23 @ 22:43:53
URL: http://saraos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0