Linnea! Linnea!

Idag va jag på gympan som vanligt på torsdagar i enskedehallen! Sista träningen innan uppvisningen på lördag, gard jag längtar. Idag har det känt som om jag har hört hela tiden folk ropa LINNEA! LINNEA! För det hände ganska många gånger idag.

Jag sitter här med mina gooooda Ballerina kakor gard vad dom e goda hehe! Håller på att göra en film också, från idag. Men vet inte vilka låtar jag ska använda. 
 
här är från i måndags: http://www.youtube.com/watch?v=iLXamMa0oKk jag fick första låten av en kille sen tog jag bara någon Sum 41 låt för jag orkade inte leta.
Imorgon blir det slapp dag med Sarao ^^ . Vi är inte töntar för att vi spelar Sonic vi är skit coola! ;D Måste få tag i Rengin nu för att få henne att inte missa uppvisningen på lördag!! Då dampar jag :)
skön bild på mig och Sara
Have fun, Be happy
Lillyjan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0