Helt dött

hellö!
måste bara säga att jag har haft en urtråkig dag, när man inte har en skola blir det så att man blir trött och inte orkar ringa någon så man sitter hemma och väntar på att dö eller nåt? Haha skoja bara. Nej men den här dagen har varit så jävla tråkig. Iallafall så kanske jag ska dra ut snart (om jag orkar) och typ ha en lite bättre kväll iallafall!?

Imorgon blir det gymnastik som vanligt, Kajsa kommer innan den börjar och sen drar vi väl till gympan tillsammans.
längtar absolut inte till helgen (ursäkta) för att det kommer vara så himla jobbigt och jag kan göra något fel som vanligt eller inte men jag hatar mig själv då och kanske vill bara åka hem men det går inte för att man är fast där? xD Om jag skulle få välja så skulle jag vilja att tävlingen var närmare .. duuh?

Nu irriterar jag bara mig på killar som skriver hela jävla tiden och vill att jag ska träffa dom fast jag inte ens har lust med det!! sen säger dom att man e dryg, dryg kan ni vara själva era idioter :)
 

Hejdå , hoppas ni har haft en underbar dag iallafall!
Föressten så har jag börjat med att sätta en bild in varje inlägg för att göra dom mer roligare.
Be Happy!
Lillyjan
Kommentarer
Postat av: Andreas

jobbigt med småpojkar som bara vill träffas? :P

2009-05-10 @ 22:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0