Klippning!!

oh herregud.
Min mamma är den som klipper mig eftersom jag är hatar frisörer som bara förstör håret. Så skulle hon klippa mig. Jag bara jag vill tunna ut de. Hon bara okej! Så efter ett tag bara, det kommer bli ganska kort.. säger hon. jag bara det gör inget. Så hör jag hur hon klipper och hör att hon klippte skit mycket, jag bara ??? vad gjorde du nu? så börjar hon as garva och håller sig för munnen. Så jag springer till spegeln och bara !! SÅ är det aaaaaaaaas kort! Typ två cm från skallen! Fast inte luggen dårå för den får hon inte röra. Så jag börjar as garva också, jag bara asså jag kan inte ha toffs vafan! Hon bara men det är ju coolt du kan ha lite spikigt här bak och blablabla .. Asså sure, det är okej. Men att inte kunna ha toffs!? Jag som tränar mycke -.-

Hoppas bara det inte stör mig när jag tränar, annars kan jag leva med det ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0